Hétfő

2007.03.05. 20:30 Matti

Utálom a hétfőt. Sose tudom kialudni magam (vasárnap esti CS), kezdés dupla matekkal, utána meg még hat óra. Legjobb esetben hazaesek 4-kor, hullafáradtan. És még tanulni is kéne...
Viszont a szombat, az nem volt semmi! Délután Szekszárdra mentünk kosármeccsre (amit megnyertünk jól). Kivételesen a nagymeccs után volt az U22-es, de a szüleim ott hagytak :) Apám megbeszélte, hogy a lányokkal mehessek haza (ezúton is köszi). Nem tudtam mit mondani. Egy buszban utazhattam Vele, de szokásom szerint fatökű voltam hozzá szólni. Elég hülyének érzem magam, de mit tehetek ???
Aztán vasárnap... Heroes-pilot. Hű. A Battlestar óta nem láttam ilyen jó sorzatot (bár ez még csak a pilot volt, de akkor is).
Szóval így. Nőügyekben a béka segge alatt vagyok, hétfő volt, mi kell még ?

A nap albuma: RHCP - Stadium Arcadium

Szólj hozzá!

Címkék: hétfő tijana mizo

A bejegyzés trackback címe:

https://matti.blog.hu/api/trackback/id/tr1043313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása