Szöged

2007.05.02. 19:33 Matti

Vasárnap Szegednek vettük az irányt, a lányok döntőbe jutásért játszott utolsó meccsére. Rendesen meg lett verve, a legcsúnyább harmadik negyed 4-22 lol.
Meccs után megint lerohantam szegény Tinát, hogy aláírja magát egy jó kis poszteren :)
Eztán jött a rosszabb része a dolognak este Pestre föl (én vezettem az M5-ösön :D) aztán két nap takarítás a nagymamám hétvégiházában. Szörnyű volt ...
Viszont onnan én hoztam haza a kocsit, a 6-oson. És még élünk :)
Pénteken egyébként ballagás, szóval a suliban áll a bál. De legalább számonkérések nincsenek.
Nekünk meg ma volt meccsünk, a Janust vertük valami 40 ponttal :) Holnap Radnóti, szal tessék szépen szurkolni !

A nap albuma: Caesars - Paper Tigers

Szólj hozzá!

Címkék: meccs tijana mizo

A bejegyzés trackback címe:

https://matti.blog.hu/api/trackback/id/tr8766398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása